Online reklamní kampaň
Online bannery napříč internetem (tzv. RTB), kdy se dostaneme na různé servery, kde se pohybuje právě Vaše cílová skupina (vč. zpravodajských jako např. seznamzpravy.cz, novinky.cz, idnes.cz, aktualne.cz apod.).
Nemíříme jen na jeden server, ale jsme schopni zasáhnout jakýkoliv webový portál podle Vašich potřeb.
Dole najdete odkaz na stažení jednoduché brožurky, jak RTB funguje.
Start
celkový počet zobrazení 167 000 / měs., odhadovaný počet prokliků na web 500 / měs.
Standardní cena | 13.400 Kč |
Sleva pro Vás 15 % | – 2.010 Kč |
Cena po slevě | 11.390 Kč |
Správa kampaně | 2.900 Kč |
Cena celkem | 14.290 Kč |
Cena za 1 zobrazení reklamy | 0,0857 Kč |
Základ
celkový počet zobrazení 334 000 / měs., odhadovaný počet prokliků na web 600 / měs.
Standardní cena | 29.500 Kč |
Sleva pro Vás 15 % | – 4.425 Kč |
Cena po slevě | 25.075 Kč |
Správa kampaně | 2.900 Kč |
Cena celkem | 27.975 Kč |
Cena za 1 zobrazení reklamy | 0,0839 Kč |
Střed
celkový počet zobrazení 500 000 / měs., odhadovaný počet prokliků na web 1 500 / měs.
Standardní cena | 43.500 Kč |
Sleva pro Vás 15 % | – 6.525 Kč |
Cena po slevě | 36.975 Kč |
Správa kampaně | 3.500 Kč |
Cena celkem | 40.475 Kč |
Cena za 1 zobrazení reklamy | 0,0810 |
Super
celkový počet zobrazení 667 000 / měs., odhadovaný počet prokliků na web 2 000 / měs.
Standardní cena | 56.900 Kč |
Sleva pro Vás 15 % | – 8.535 Kč |
Cena po slevě | 48.365 Kč |
Správa kampaně | 3.500 Kč |
Cena celkem | 51.865 Kč |
Cena za 1 zobrazení reklamy | 0,0778 Kč |
Příprava kampaně – jednorázová cena
kreativní návrh, grafická příprava bannerů, příprava pro nasazení kampaně do online prostředí
Standardní cena | 23.000 Kč |
Sleva pro Vás 35 % | – 8.050 Kč |
Cena po slevě | 14.950 Kč |
Ceny jsou v případě uzavření min. 6 měsíční kampaně, při které již můžeme garantovat její účinnost.
Všechny ceny jsou bez DPH.
- vytvářet cílení na míru podle potřeb klienta ve spolupráci se společností Seznam, kteří mají k dispozici neuvěřitelné množství dat o uživatelích
- cílení lze také vytvářet na základě hledaných slov uživateli – můžeme tedy cílit na uživatele, kteří např. v poslední době hledali zdraví, hubnutí, stárnutí… prostě slova, která jsou pro Vás zajímavá
- vytvářet cílení na základě navštívených webů – dodáte seznam konkurenčních webů a my můžeme cílit na zákazníky Vaší konkurence
Napišme si
Máte zájem o online kampaň? Uveďte vaše údaje a my vás budeme obratem kontaktovat. Do předmětu dejte heslo Tajný online Buďte zdraví